onsdag 12 oktober 2011

Autumn Hunter`s Moon







Jag glömmer bort hur vackert det kan vara med en sådan "simpel" sak som att fullmånen går upp, även om jag har sett det åtskilliga gånger vid det här laget.
Färgerna nu på hösten är fantastiska och fågellivet vid Angarnsjöängen var imponerande.
Jag fick även njuta av en räv som jagade sork, den såg aldrig mig men den lyssnade rätt som det var uppmärksammat åt ett annat håll för att sedan försvinna.
Efter ett par minuter kommer det hundar springandes och skällandes och jag blev utskälld igen, inte första gången kan jag säga, älskar hundar men är rätt trött på slappa hundägare...

Videon visar månuppgången denna eftermiddag även med ljud från bl a korpar.



Bifogar ett par bilder också, bla på räven.




Another beautiful moonrise with autumn colors and birds, watch the video with photos and sounds from a lovely evening.

Inga kommentarer: