fredag 6 november 2009

Flera bilder....
















Babak har åkt till Norge, sedan till Nepal.
Det har varit ett stort nöje att få tillbringa flera dagar med Babak, både i mitt hem och ute fotograferandes.
Han är verkligen en stor människa, en "backpacker" med planeten Jorden som sitt hem, inga gränser, religioner eller politik stoppar honom.
Jag kan säga att jag är en stolt TWAN medlem med ett gott syfte i ryggsäcken.
Här kommer några bilder då Babak var med mig.
Så låt oss börja med månljus över kungagravarna i gamla Uppsala, Uppsala till vänster i bilden med all dess ljusförorening.
Katedralen i Uppsala med korona runt månen.
Bild över en park vid Museum Gustavianum där TWAN utställningen kommer att ske, missa inte den och missa inte heller i Vallentuna den 11-19/11.
Kyrkan med månljus vid kungagravarna.
Samt Babak in action.
Nu hoppas jag på en tid med många besökare på Sveriges första TWAN utställningar, 26:e landet på TWANs lista, låt oss hoppas på att dessa utställnigar kan gro ett frö hos några människor som i sin tur jobbar på att skapa en bättre plats på planeten Jorden.

Inga kommentarer: