fredag 22 oktober 2010

Vattenfall i månljus



Det var ett tag sedan jag fotade i månljus, vilket jag tycker är ett trevligt sätt att fota på.
Efter ett hårt spinningpass och en snabb middag så bar det iväg till Wira Bruk i Österåkers kommun.
Alltid lika svårt att lokalisera bra platser vid första besöket och i mörker även om månljuset var framme.
Hittade iallafall ett litet vackert vattenfall, gillar videon då man ser månens ljus förflytta sig i vattenfallet.
Tyvärr så nådde strålkastare från bilar på vägen ända fram till träden ovan.

2 kommentarer:

Stefan Hallberg sa...

Riktigt trevlig video, åsa hade ett lugnt pass då antar jag eftersom du orkade åka och fota:)

P-M Hedén sa...

Red Bull min vän, Red Bull! ;)
Skämt å sido så är jag helt slut...men jag orkade fota månuppgången idag :)